Яндекс Директ – основні поняття

У Росії пошукова система Яндекс знаходиться на другому місці за популярністю, втім, як і в країнах пострадянського простору. Саме тому увага інтернет-бізнесменів повинно бути залучено до цього гіганту пошуку інформації. А сама компанія надає можливості для співпраці з різними ресурсами мережі за допомогою свого сервісу Яндекс. Директ. Але що ж це таке і як ним користуватися? Питання досить закономірні, тому ми коротко пояснимо саму суть цього інструменту для заробітку.

Для початку розберемося в понятті контекстної реклами, адже це основа, на якій працює сервіс Яндекс. Директ. Цей термін розкривається досить просто і означає рекламні оголошення, зміст яких варіюється в залежності від інтересів користувачів. Така реклама підрозділяється на дві категорії: пошукову та тематичну. Першу можна побачити в результатах вашого запиту в пошуковій системі Яндекс, а другу показують нам на сторінках інтернет-ресурсів, на які ми перейшли, запровадивши певні пошукові слова.

Цікаво те, що користувач бачить саме ті рекламні оголошення, які належні його зацікавити. Т. е. Автолюбителю не показуватимуть оголошення про продаж підгузників, а молодій мамі, яка шукає товари для своєї дитини, не стануть муляти очі рекламою і нових іграх, і стільникових телефонах.

Як же ця система працює? Все досить просто і складно водночас. Складно з точки зору роботи алгоритму пошуку Яндекс і досить просто при співпраці з цією пошуковою системою за допомогою Яндекс. Директ. Пошуковик має доступ до величезної кількості інформації, обробляє щомиті безліч запитів і переходів користувачів, які аналізуються і розбиваються на групи. А партнерам Яндекса, які вирішили скористатися системою Яндекс. Директ залишається лише пожинати плоди цієї титанічної роботи. Використовуючи цей сервіс, ви зможете оптимізувати свій контент і свої оголошення під певні пошукові запити, заплативши Яндекс за кожний клік користувача по вашій об’яві, яке він побачить, запровадивши певні слова в пошуковій системі.

Але ж ваше рекламне оголошення буде видно не тільки на пошукової сторінці Яндекс. Ці оголошення користувач зможе побачити і на сторінках інших ресурсів, які беруть участь в рекламній мережі пошукача, в каталозі Яндекса, на його картах, довіднику підприємств, блогах і Яндекс. Маркеті.

Скориставшись сервісом Яндекс. Директ, ви зможете дуже сильно просунути свій сайт в досить короткі терміни не витративши на це великої кількості коштів і сил.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *