Як вибрати стиль для вашого буклету

Буклет – яскрава і барвиста книжка, спосіб складання – від простої гармошки до складного орігамі, інформація розміщується по обидва боки. Метод складання опечатаних листів відтіняє індивідуальність замовника і специфіку рекламованих товарів і послуг, тому дуже важливо знати, як вибрати стиль для буклетів. Завданням буклету є можливість максимально проінформувати споживача про продукт або послугу, розповісти про компанію.
У будь-якій справі важливо представляти точно те, що Ви хочете отримати в кінцевому підсумку. Саме це впливає на можливість якісного виконання замовлення.

За правилами, спочатку замовнику слід написати розгорнутий технічне завдання, де будуть вказані нюанси змісту та оформлення буклету, позначені побажання. Потім дизайнер повинен чітко і професійно виконати завдання, після чого надати готовий макет і спільно підкоригувати, внісши остаточні штрихи. Після чого замовлення відправляється в друк.

Але якщо замовник ще не продумав до кінця те, що він хотів би побачити, то між ним і дизайнером починається пошук рішення. Коли до буклету немає таких вимог, щоб він був оригінальним, то для основи замовлення беруться вже наявні зразки і макети, все, що належить зробити – змінити картинки, кольору, шрифти і зміст. У такому випадку робота дизайнера нескладна, відрізняється швидкістю і простотою.

Найсумніше, коли замовник взагалі не знає, що він хоче отримати, до того ж, у нього не виходить навіть сформулювати завдання. В даному випадку зазвичай пропонуються 3 абсолютно різних готових макета і після вибору найбільш вподобаного вже йде подальша доробка і вибір стилю для буклету. Щоб самостійно не шукати дизайнера, Ви можете вибрати на сайті фахівців, готових виготовити буклети – http: // www. kz. all. biz / buklety-bgg1006781.

Щоб уникнути конфліктів і непорозумінь, дуже важливо підготувати точне технічне завдання. В остаточному підсумку отриманий буклет повинен враховувати всі маркетингові ходи, розставляти рекламні акценти і дотримуватися порядку подання інформації. Виконавець не завжди може все це врахувати, його завдання – зробити красиво і грамотно.
І якщо Ви не полінуйтеся вивчити основи поліграфії, то буде простіше спілкуватися з виконавцем, розуміти деякі технічні нюанси і терміни. І стане зрозуміліше, з чого складається кінцева ціна, скоротиться час на доопрацювання і зменшиться ймовірність виконавця виконати замовлення неякісно. Детальну інформацію читайте на сайті Allbiz.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *