Особливості телемаркетингу

У зв’язку з посиленням конкуренції на ринку товарів і послуг, у компаній стає все менше можливостей для дій в області зниження цін на товари і послуги. Внаслідок чого, компанії змушені шукати можливості для підтримки конкуренції. Підходящим варіантом є телемаркетинг. Він давно визнаний більшістю компаній, однак, багато хто не зовсім правильно використовують його і надалі втрачають величезні можливості і прибуток.
Залишилися в минулому ті часи, коли власники компаній доручали продаж і організацію ділових зустрічей не дуже хорошим фахівцям. У нинішній час, клієнти стали вимогливий, і в основному багато хто погоджується на переговори з компетентними, впевненими в собі експертами своєї справи, які допоможуть клієнтові вирішити його проблему. Для розширення свого бізнесу необхідно володіти професіоналізмом, знанням своїх послуг, вміти розуміти потреби і бажання клієнта, швидко і ефективно встановлювати контакт з клієнтами, а також володіти наполегливістю. Якщо ви хочете виглядати професійно в очах клієнтів, то необхідно дотримуватися деяких законів телефонного спілкування. Бажано навчати телефонних операторів. Навчання ділиться на два напрямки, перше це навчання комунікативними навичками, а друге це інструктаж по темі телемаркетингові акції.
За допомогою телемаркетингу для компаній відкриваються великі можливості по збільшенню і реалізації обсягу продажів, це відбувається за рахунок реагування на вхідні та вихідні дзвінки. На сьогоднішній день, телемаркетинг існує в двох видах: вхідний і вихідний телемаркетинг. Суть входить телемаркетингу – відбувається аналіз і обробка інформації для підвищення рівня продажів. Завдання вихідного телемаркетингу, це в першу чергу, підвищення рівня продажів і заволодіння нової інформації, яку використовують для збільшення рівня продажів. Телемаркетинг включає в себе продаж інформації по телефону, виявляє потребу клієнтів, проводить анкетування і свого роду опитування, збирає дані про клієнтів. Він організовує ділові зустрічі між менеджерами компаній і клієнтами.
Переваги телемаркетингу, в те, що існує прямий контакт з клієнтів не через посередників, визначає чітко поставлену мету, що проявляє зацікавленість клієнтів. Також відбувається економія часу, що не менш важливо, це сприяє проведенню роботи з великою кількістю клієнтів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *