Новий вид реклами в Інтернеті

По телевізору показують багато хорошої реклами, але ви знаєте, що зараз увага всіх перемістилося в Інтернет. Тут немає поняття «рекламна пауза». Зараз всі рекламні компанії думають, як привернути вашу увагу в Інтернеті. Але в той же час вони розуміють, що ця гонка рекламних озброєнь дратує користувача, змушуючи вас відволікатися від важливих справ. На ділі клієнти ігнорують більшість такої реклами, а рекламщики намагаються заробити на цьому все більше грошей. В результаті рекламні слогани і бренди не запам’ятовуються.

А тепер увага! Згадайте, скільки часу ви витрачаєте на те, щоб ввести капчу і підтвердити, що ви людина при реєстрації на різних ресурсах в мережі Інтернет. В середньому це займає чотирнадцять секунд, а таких дій люди роблять 280 мільйонів в день. Це еквівалентно 124 років безперервного людського уваги. І так кожного дня. Це ж час рекламщики витрачають і на те, щоб краще привернути вашу увагу банерами. А давайте помістимо банери в капчу! Все одно люди будуть сюди дивитися. Навіщо ці незрозумілі цифро-букви? Текст стане приємніше і легше вводити. Відповідно, раді і користувачі, і рекламщики. Така заміна підвищить запам’ятовуваність бренду в десятки разів у порівнянні зі стандартним банером. Як говорили в школі: «Запиши і запам’ятай!». Майбутнє тільки за усвідомленою інформацією, що розміщується в рекламі.