Газель-Next продаватимуть в Європі

Жителі нашої країни, що велика частина російських автомобільних новин, так чи інакше, пов’язана з АвтоВАЗом. Інші виробляли автомобілів, незаслужено забуті, хоча Горьковський автомобільний завод, найближчим часом, хоче вивести на європейський ринок свої нові моделі. Природно, мова йде про Газелі-Next. Це нова розробка російських інженерів, автомобіль створювався в співдружності з декількома великими іноземними партнерами. При цьому машина коштує відносно недорого. Саме низька вартість зацікавила представників деяких європейських країн. Природно, це небагаті члени європейського союзу, саме у них машина може викликати великий інтерес. Незалежно від фінансового стану, це члени європейського союзу, іншими словами, автомобіль повинен відповідати всім строгим європейським нормам з безпеки і екологічності. Існує деяка процедура отримання спеціального дозволу. Компанія, яка отримує такий дозвіл, має право продавати ліцензовані моделі на європейському ринку. Але, для цього автомобіль повністю повинен відповідати абсолютно всім нормам, прийнятим в Європі.

Для того, щоб дістати дозвіл, фахівцям необхідно було усунути кілька десятків невідповідностей. Тепер Газель-Next відповідає всім 43 європейським правилам, які охоплює широкий спектр вимог в першу чергу це питання безпеки та екології. Більш того, експортні автомобілі отримали 113 міжнародних сертифіката. Цікаво, що основні питання викликали не технічні особливості автомобіля, а відповідність вимогам безпеки таких деталей, як ремені безпеки, скло і шини. Після всіх доопрацювань, Газель-Next повністю готовий до виходу, на європейський ринок. З іншого боку, залишається ще кілька важливих питань, справа в тому, що компанія сьогодні шукає дилерів, які готові продавати вітчизняний комерційний транспорт, в Європі. Цікаво, що старт європейських продажів, це тільки один з кроків, які зробила компанія на шляху до світового лідерства.

Продукцію ГАЗу досить добре знають за межами Росії. На сьогодні близько 17% всіх автомобілів йдуть на експорт. Природно, з відкриттям нового напрямку, частка експорту повинна значно зрости. Можливо, в майбутньому, саме ГАЗ стане локомотивом вітчизняного автомобілебудування, відібравши пальму першості у Тольяттинского автогіганта. Доля двох заводів довгий час розвивалася паралельно, але тепер все змінилося. АвтоВАЗ сьогодні фактично перейшов під керівництво французьких партнерів, ГАЗ поки залишається незалежним, намагаючись самотужки реалізовувати безліч спільних проектів з іноземними компаніями. Можливо, таке рішення буде єдино правильним, в умовах російської дійсності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *