Фірма починається з вивіски

Реклама буває різна: ролики по телевізору, що розповідають, який прекрасний порошок принесла чергова тьотя Ася; іміджеві фільми провідних виробників; спливає текст реклами від пошукача або соцмережі, що грунтується на ваших інтересах і пошукових запитах. Але незважаючи на розвиток технологій, як і раніше найрезультативнішою і поширеною залишається зовнішня реклама.

Що мається на увазі під зовнішньою рекламою? Все, що знаходиться поза магазином або офісу: банери, вітрини, лайтбокси та багато іншого.

Ви стикаєтеся з нею на вулицях міста, відзначаєте, проїжджаючи повз в автомобілі, звертаєте увагу, заходячи в бізнес-центр. Щоб ви могли помітити черговий рекламний щит, він повинен виділятися з безлічі таких же конструкцій. Дизайнери не дарма заздалегідь з’ясовують, на якій вулиці буде розташований лайтбокс або плакат: від цього залежить і концепція всієї рекламної кампанії, продовженням якої є зовнішня реклама.

Які види зовнішньої реклами можна виділити як найбільш результативні? Звичайно, вивіски. Без них не обходиться жодна компанія, якщо, звичайно, вона зацікавлена в клієнтах.

Як знайти фірму в багатоповерховому бізнес-центрі або в закутках московських вулиць, якщо не буде вивісок? Практично ніяк. Без вивіски не буде і клієнтів: мало хто буде настільки наполегливий, щоб шукати організацію, що не яка заявляє про себе, при наявності десятків інших в крокової доступності.

Саме тому необхідно, щоб вивіска була складена грамотно і перебувала там, де її неодмінно помітить потенційний клієнт.

Ситуація з життя: в невеликому провінційному місті дві людини майже одночасно відкрили магазини запчастин. У одного справу відразу пішло на лад, а до другого клієнти майже не заходили. Чому? Все просто: перший поставив інформативні покажчики по дорозі до свого магазину і зробив помітну вивіску, а другий вирішив обійтися без «надмірностей», які, як показала практика, зовсім не надмірності, а необхідний інструмент реклами та піару. Тим більше що виготовлення зовнішньої вивіски – справа не дуже складна і не особливо дороге, звичайно, якщо мова не йде про світлових вивісках.

Втім, якщо починаючим підприємцям світлові вивіски можуть виявитися не по кишені, то для тих, чий бізнес вже налагоджений, це хороше рішення: сучасні матеріали дозволяють створювати самі непередбачувані рішення і сміливі ідеї. Така вивіска точно не залишиться непоміченою навіть на самій жвавій вулиці.

Не економте на вивісках – цей метод реклами перевірений десятиліттями.