Дослідження картин Тропініна на рентгенівських променях показало багатошаровість живопису

Дослідження картин Тропініна на рентгенівських променях показало багатошаровість живопису.

Спочатку – двошаровий грунт, де доданий шар охри, після – малюнок олівцем, прописи і далі повторні прописи і лесування. Це традиційно для академічного живопису, але є нове – це тонкість власного живописного шару. Якщо академісти повністю закривали опрацювання барвистим шаром і звичайно ж, лессировками, то Тропінін цього не робив, у нього всі верстви просвічують крізь шар фарби. Звідси, як раз і є унікальність колориту. Художник вводив нові теми і типажі, реформував всю композицію. Картина «Мереживниця» послужила пропуском в Академію мистецтв. Картина стала фінальним актом всього російського сентименталізму. Вона припала до душі сучасникам, і довелося зробити майстру 7 копій. Найбільш відоме полотно автопортретів майстра «Автопортрет з кистями». Ця картина складна і концептуальна, вона позначає світогляд автора. У художника добре обличчя, в рисах неможливо розпізнати кріпосне минуле. Халат – головна частина одягу, адже він так був любимо Тропініним.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *